Szavazás

Kutyahús étterem!

2009.07.23. 08:03 :: Kutyás Titkok

Egy durva videó arról, hogy mit müvelnek Kínában a kutyákkal.

Arra kérjük azokat, akiknek gyenge az idegzetük ne nézzék meg a következő képsorokat!

A többieket, pedig arra kérjük, hogy írják meg véleményüket ezekről a kegyetlen emberekről!

22 komment

Címkék: videók

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyastitkok.blog.hu/api/trackback/id/tr811256594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norciborci 2009.07.23. 12:51:47

Sziasztok!
Én erős idegzetű vagyok, legalábbis eddig azt hittem... Undorító. Az összes ilyen emberrel ugyanezt csinálnám. Rohadékok.

Kutyás Titkok 2009.07.23. 13:11:04

Kedves Norciborci, teljes mértékben egyetértünk veled.

hajca 2009.08.19. 10:29:53

én ennél rosszabbat csinálnék velük.de azokkal is akik megeszik őket.
nagyon megkínoznám mindet! Brutális szenvedéseik lennének és csak lassan halnának meg.
Hogy tehetnek ilyet velük???!!!
Szegények ki vannak szolgáltatva nekünk embereknek és vannak akik ezt kihasználják. undorító!
Én imádom az állatokat, főleg a kutyákat, soha nem értettem, hogy tudják őket bántani. ezek aberált férgek. az embernél nagyobb állat nincs a világon!!!
Az állat létfentartásből él, és csak akkor ha éhes, az ember meg hobbi szinten is. lásd vadászok.

maria51 2009.08.21. 10:27:26

Igen nagyon felháborító, de csak azért háborodunk fel, mert kutyákkal történik. Vajon az étlapunkon szereplő marhák, sertések, csirkék és halak nem halnak ugyan ilyen brutális kínhalált? Mi, sertést, marhát, csirkét és halat fogyasztó emberek kevésbé érdemeljük meg az alább felsorolt büntetéseket?

Ata06 2009.08.25. 15:57:12

Fájt a szivem és a lelkem , ahogy néztem! Mert néztem, nem tudtam lezárni, pedig közben szenvedtem!
Nem értem, hogy lehet egy "ember" erre képes? Hogy lehet benne ennyi lelketlenség és gonoszság?
Azért a kutyákat nem lehet egy lapon emliteni a halakkal vagy a csirkékkel!
A kutyák társállatok.Ők hűségessek és biznak bennünk! Az értelmi képességük 2-3 éves gyerek szintjének felel meg!
Akik ilyet tesznek, azoknak ugyanezt kellene végig szenvedniük! Az utolsó pillanatig tiszta tudattal!

Gábor2009 2009.09.08. 03:42:32

Először is sziasztok
Másodszor engem is kiborított a videó én nem találtam undorítónak csak egyszerűen borzalmasnak. De azt hozzá kell h tegyem Kínában csak is kizárólag a szegényebb negyedekben tálalják a kutyusokat tányéron az persze más kérdés h a kínai kormány szarik rá. Én különben láttam már sajnos hasonló videót csak ott cicák voltak a "főszereplők" az is borzasztó volt. A másik meg h nekik is ugyan ezt kellene átélniük az meg hülyeség, mert elég nagy baj h Ők akik kutyát esznek és brutálisan ölik meg ezeket a jószágokat szerintem nem igen 100ok sőt...de azért csak egyszer érje Őket nagyobb fájdalom és félelem az életük legjobb pillanatában hirtelen.

Ja mondjuk azt megnézném h puszta kézzel h tudná megölni a parasztja.

eva56 · http://www.freeforum.hu/eva56 2009.09.08. 14:43:04

Én nem bírtam végig nézni, kicsit ment a lejátszás már a szerencsétlen állatok hangja is bőven elég volt.
Amióta tudom , hogy kutyahúst zabálnak én azóta nem vettem Kínai terméket. Csak az a baj , hogy az üzletekben is az ő termékük található .Barbár népség!!!!!! ezek a kutya zabálók. És még itt Magyarországon is kutyát zabálnak mutyiban. A fenti kijelentésem az alábbi idézet miatt tettem. Én úgy tudom feljelentés lett téve és továbbiakban
nincs infóm az ügyről. /Mi igaz belőle nem tudom./

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, hogy hiva, kihez lehetne fordulni az alábbi ügyben.
Budapesten, a VIII. kerületben van egy társasház, ahol az egyik lakásban kínaiak laknak. Az állatszerető lakók arra lettek figyelmesek, hogy újabb és újabb kutyák kerülnek a kínai pár lakásához közeli sufniba.A jellegzetes zajokból, és hogy mindig eltűnik az adott kutya, biztosra vehető, hogy táplálkozási célból szerzik be az állatokat. Az éppen soron lévő kutyát soha nem engedik ki a teljesen zárt, ablaktalan bódéból (bár a villany egész nap ég).Egy alkalommal, amikor vihar volt éjszaka, és szegény kutya félelmében vonyított, folyamatosan rohangáltak ki, hogy bekössék a száját (hogy a lakók nyugalma érdkében-e vagy,hogy ne jöjjenek rá, mi folyik a sufniban illetve a családnál, az nyitott kérdés...).A hölgy, akivel én beszéltem, beszélt a helyileg illetékes rendőrséggel, akik csak annyit mondtak "ez nem ügy". Amúgy is van olyan, akiről tudják, hogy pl. macskát eszik, dehát nem foglalkoznak ezzel...
A hölgy bizonyítékot is próbál keresni (átnézi a szemetest, hogy talál-e esetleg szőrt vagy csontot, bármit, amiből következtetni lehet a borzalmakra, de eddig nem járt sikerrel, a nyomok eltűntetésére valószínűleg odafigyelnek), de nem könnyű. A sufnit sem érdemes lefotózni, mert zárt, kívülről pedig semmi nyoma a bent zajló eseményeknek. És többnyire éjszaka történnek az események, amikből a kutyák létezésére illetve sorsára következtetni lehet.
Hálás lennék, ha tudnátok ötletet adni arra nézve, hogy milyen hatósághoz lehetne fordulni, hogy érdemben foglalkozzanak az üggyel!
Köszönöm, hogy elolvastátok.

[válaszok erre: #19205 #19206]
www.netboard.hu/viewtopic.php?topic=6754

www.freeforum.hu/eva56/topik/27313,2
Na de mi Magyarok sem vagyunk piték!!!!
Egy kis gyűjtögetés innen-onnan.
www.freeforum.hu/eva56/topik/27313

Tekus 2009.09.08. 15:19:52

Én sajnos nem tudom megengedni magamnak h ne kínai cuccokat vásároljak de az biztos h mostantól kezdve azt hiszem erősítem a rasszisták táborát...én egy elég toleráns ember vagyok nem ítélek el senkit a származása, nemi hova tartozása vagy politikai nézetei miatt(bár a náci nézeteket igen pont emiatt..)de ezt nem tudom elviselni..ha egy nemzet ezt teszi és tűri az a szememben meghalt..és innentől kezdve minden kínai vagy inkább ázsiai el van ítélve...és nincs több hozzászólni valóm...

szanduus 2009.09.08. 18:32:17

Egy undorito dolog ez az egész!Gusztustalan ezekkel a mocskos Kinaiakkal kéne ezt csinálni meg aki kitalált!!!!!SZÖRNYÜ!!Terjeszteni fogom ezt a videot h mindenki lássa hogy bánnak ezzekel a szegény joszágokkal!!Remélem meg bünhödnek akik ezt csinálják!!A jó édes annyukat és annak is aki +eszi!Erre nincs szo!!FELHÁBORITO!!!!

szanduus 2009.09.08. 18:33:41

@norciborci: Én is teljesen egyet értek veled!!!!

szanduus 2009.09.08. 18:40:54

Nem is nézem tovább mert már most elbögtem magam!Hogyvan valakinek szive bántani azt az édes kutyust?!!!???????????????????Azt hiszem h 1 hétig nem alszok rendesen!!!Ahogy nyuszitenek azok az édes kis drágaságok!:(:(:(:(Most naon szomoru vok!!!UNDORITO!!!!!!!!!!!!!!!!

codexe 2009.09.09. 12:08:42

Feléig bírtam nézni.Az ember minden nap bebizonyítja,hogy a föld legnagyobb rákfenéje,és élősködője.Most elsősorban a kínaiakra gondolok,miután a földön élő emberek 1/4-e kínai.Hihetetlen,hogy kihasználják a természetet,annyian vannak,hogy a halászat már nem elég,jönnek a kutyák,és a macskák.Ők azok akik képesek a pálcára feltűzött tengeri csillagot is megenni,undorító.Azért mutatnék nekik egy ilyen videót kínai emberekkel is,kíváncsi lennék mit szólnának hozzá.
Sokan azt hiszik a gazdasági válság elsősorban az amerikaiak hibája,pedig dehogy.Ami gyártás,ipar,elektronika az mind elvonul kínába,mert ott a legolcsóbb a munkaerő,teljesen tönkretéve ezzel Európát.Cserébe a kínaiak szétszóródnak a világban,és ontják nekünk a gagyit.
Made in China.Mielőtt vesztek valamit mindig nézzétek rá,hogy kínai-e,és ha van rá mód,ne azt vegyétek.
Undorító volt ez a videó,és ez a bánásmód ezekkel a szerencsétlen állatokkal.
Néha elgondolkozom..miért a zsidókat üldözték?

codexe 2009.09.09. 14:20:08

A kutya már kezdetektől fogva az ember hüséges társa.Szeret fenntartások nélkül,sokkal jobban,mint ahogy te magadat,vagy őt.Neki nincsenek érdekei,nem érdekli pénz,se gazdagság.De vajon elmondható-e az emberről is ugyanez?Nem hinném.

nevem_senki 2009.09.09. 15:03:18

Nem a korcs lelkű kínai állampolgárokkal van csak és kizárólag probléma, hanem a kormányukkal, hogy törvényben ezt nem szabályozzák. Minden tekintetben kemény törvényeik vannak, csak ezzel lehetne ezeket a primitív embereket megállítani, súlyos büntetéssel.
A kutya intelligenciában olyan közel áll már az emberhez, hogy épp csak meg nem szólal.
Isten bocsássa meg nekik, hogy megölik és megeszik őket, én nem tudok.

Frakk123 2009.09.09. 17:11:03

Egyszerűen képtelen voltam végig nézni....... Sajnos nem a kínaiak egyedül az emberiség szégyenei, (gondoljunk a bébi fóka vadászatra, az elefántok, majmok, stb. leölésére) mégis ez ráz meg minket legjobban, hiszen egy csodálatos, az emberért bármire hajlandó (akár az életét is feláldozni képes) állatfajjal teszik ezt. Ilyenkor hol vannak a világ "vezető" országai? Az emberiség szégyene ez a bánásmód, amire nincsen mentség!!!!!!!!!!!!!

Leveskocka 2009.09.10. 19:16:39

Emberek! A világ legnagyobb vallása a kereszténység, nem tudom, hány milliárd hívővel. Mi van a Genezisben leírva? Már ott engedélyezve van minden ilyesmi. Szóval nemcsak a kínaiak... ráadásul többségük nem is keresztény.
Nos?

Fufy 2009.09.11. 14:20:09

Sziasztok!
Én ettől borzasztóbbat, még nem láttam...:'( Utálom már lassan az egész emberiséget(persze vannak kivételek) ,mert ilyet tesznek és valaki még ráadásul ezt viccből is megteszi,mert szerinte az jó vicc ha állatot kínoznak!:( Legszívesebben ugyan ezt tenném az összessel ilyen emberrel aki ilyet tesz,sőt ... és akkor legalább ők is megtudnák hogy azok a szerencsétlen állatok mit érezhettek!!!:'( Én komolyan mondom már nem értem az "embereket" hogy hogy tudnak ilyet csinálni !!!:'(

Kutyás Titkok 2009.09.11. 18:17:18

Sziasztok!

Köszönjük, a sok komentet és, hogy őszinték legyünk nagyrészt egyetértünk veletek!

Arra szeretnénk megkérni benneteket, hogy nézetek szét a blogon és írjátok le a véleményeiteket! Nagyon fontosak lennének ezek a hozzászólások nekünk! Előre is köszönjük!

JOHN RAMBO 2009.09.13. 21:29:50

Amikor földrengés stb. van akkor persze jó a mentőkutya a háznál.

PraetoriaN 2009.09.19. 02:00:11

Noha nagyrészben egyetértek veletek, születésem óta van kutyánk, mindig is imádtam őket, de valahol sajna ez az egész egy nagy képmutatás. Szerintetek a csirkékkel, disznókkal, tehenekkel (stb.) különbül bánnak, bármelyik országban is? Nem.
Csak lévén a felsoroltakat nem háziállatként tartják, nem kelt akkora felháborodást a dolog...

Pedrohka 2014.07.16. 17:10:30

Szerintem semmi baj nincs a vidivel. Nem is szenvedtek sokat. Ráadásul más háziállatokkal is ezt csinálják. Biztos vevő lennék egy kis kóstolóra :)
süti beállítások módosítása