Hogyan csóvál a kutyánk, ha boldog?

2009.08.22. 06:09 :: Kutyás Titkok

Kedves barátaim!

Mi kutyatulajdonosok mindig kíváncsiak vagyunk rá, hogy vajon boldog-e a kutyánk vagy sem? A napokban olvastam egy cikket ezzel a témával kapcsolatban, az ott olvasottak nagyon tanulságosak voltak számomra és úgy gondoltam megosztom veletek is:

Olasz tudósok kutatást végetek azzal kapcsolatban, hogy hogyan reagálnak a kutyák a különböző ingerekre? A kísérletben, megfigyelték, mi történik, ha gazdáját látja az eb, vagy épp egy idegent. Végül arra az elhatározásra jutottak, hogy amikor a kutya boldog jobbra csóvál.

Ezek után én is végeztem egy kis kutatást a környezetemben az olasz kutatókhoz hasonlóan, és hasonló eredményre jutottam, mint ők. Tehát az én véleményem is az, hogy amikor a kutya a gazdáját látja általában jobbra, csóválja a farkát.

Mi a véleményetek? Kutyáink tényleg akkor boldogak, amikor jobbra csóválják farkukat?

 

Szólj hozzá!

Címkék: hasznos

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyastitkok.blog.hu/api/trackback/id/tr171328204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása